как да четем повече

DSC_1132 (2)

Привет ✨

Днес искам да ви разкажа малко повече за нещата, които аз правя, за да чета повечко. Всички сме заети и имаме доста забързани ежедневия, но вярвам, че винаги можем да намерим време и за някоя друга страничка. 

Винаги носете книга със себе си

Напълно съм сериозна! Наистина нося книга със себе си всеки път, когато излизам. Никога не знаеш кога ще имаш няколко свободни минутки. Можеш да четеш докато чакаш да стане време за нещо. Можеш да четеш докато пътуваш за работа или училище. Представете си само, вместо да зяпате през цялото време през прозореца, можете да прекарате това време четейки. Ако хапвате сами на обяд, винаги може да го комбинирате с четене, а не да си скролвате фейсбука. 10 минути тук, 10 минути там и накрая на деня става не малко.

Намалете времето си в социалните медии

Добре, знам, че това е трудно, имала съм този проблем, но ви обещавам, че чувството е толкова освобождаващо! Има живот и извън фейсбук и инстаграм. Както с всяка друга зависимост, предполагам, че не искате тя да диктува живота ви и да ви пречи да правите неща, които много обичате – като четенето. Проработи за мен. Сега прекарвам поне 50% по-малко време на телефона си.

Поставете си реалистични цели и не се претоварвайте

Нали знаете как в началото на всяка година си казвате – тази година ще съм книжно чудовище и ще изям 100 книги! И рядко се случва ... Дам, имала съм и този проблем и няма да ви лъжа, наистина се чувства разочароващо и обезкуражаващо. Затова моят съвет е да затворите устата на вътрешния ви перфекционист и да си поставите реалистични и постижими цели. Цели, които не само ще ви накарат да се гордеете, но ще бъдат и забавни. .

Не четете само хартиени книги

Да, всички обичаме аромата на хартия и звука на прелистващите се страници. Признавам си, аз много си падам по такива странни неща. За съжаление обаче, не винаги е възможно да държиш и четеш книга на хартиен носител. Например, преди като всеки ден ходех 30 минути до университета си, вместо да правя нищо или да слушам музика, понякога пробвах да слушам аудиокнига. Моето внимание лесно се разконцентрирва, когато слушам нещо, но ще работя още по това. Така че, ако вървите за някъде дълго време, защо да не дадете шанс на аудиокнигите?

Друго нещо е, че аз обичам да чета точно преди да заспя. Лошото е, че обичам да е на загасена лампа. В такива случаи електронен четец като Киндъл, Кобо или Покетбуук са ужасно практични. Малки са, държат се лесно и имат собствена лампичка (по-новите модели). Какво повече може да иска човек? (Да мирише като нова книга, но това е тема за друг пост хахах).

Намерете други книжни дракони

Абсолютно очевидно е, че да споделяш е невероятно! Така че, намерете си приятелчета, които са точно толкова обсебени от книгите, колкото и вие, измислете си групови предизвикателства и се забавлявайте. Лично аз срещнах толкова много прекрасни хора в книжното общество, които са огромни книжни дракони! Какво чакате? Пишете ми, аз с удоволствие ще отговоря.

Надявам се, че моите съвети са ви били полезни и ще се радвам, ако ми споделите вашите в коментарите. Благодаря, че ме четете и ще се видим скоро.

Усмивки и панди,
Криси 🐼

Коментари

Популярни публикации