Блогмас #1 - Хей🎄

 



Хей ☃️

От толкова много време не съм се появявала в моето блог кътче. Мисля, че последната статия е от 15 септември 2020 година ... Преди повече от една година. Една година, през която се случиха толкова много промени, особено в професионален план. Ще ви разкажа за тях може би в някоя от статиите за блогмас! 

Реших да дам шанс на блогмас на 30 ноември в 18:30 часа. Доста в последната минута 😀 Ще дам най-доброто от себе си, но няма да се насилвам, ако в някой ден просто музата не идва и не ми се пише. Мисля си обаче, че това няма да се случи, защото ТОЛКОВА много ми се пише и споделя. Писането винаги е било основна част от живота и себеизразяването ми. През последно време, за съжаление, въобще не го приоритизирах. И усетих последиците от липсата му. За мен писането е вид своеобразна терапия. Моят начин да дишам спокойно. Чрез думите! 

Тематиката на статиите ще е разнообразна и определено няма да влизам само в книжната рамка. С напредване на месеца може би ще ми хрумват допълнителни идеи, но засега може да очаквате:

🎁 книжни ревюта

🎁 книжни препоръки

🎁 книжни тагове

🎁 книжни уикенди

🎁 един мой ден 

🎁 седмични дневници

🎁 коледни статии (филми, музика, дейности, подаръци)


Споделете ми вие как сте! Ще се радвам да ми разкажете 💗 


Благодаря за отделеното време и до скоро!


Усмивки и панди

Криси 🐼


Коментари

Популярни публикации