Блогмас #2 - The Christmasaurus 💫

 


Хей 🎅

Ще ви излъжа, ако просто кажа, че обичам да чета детски книжки, защото аз направо обожавам! Толкова са забавни и винаги идват с тонове мъдри уроци в тях. Ако трябва да съм напълно честна, напоследък в Goodreads може да забележите, че предимно детски книжки съм прочела. Какво да направя обаче като има толкова прекрасни заглавия, които не са били преведени на български, когато аз съм била малка?

Днес съм тук, за да ви разкажа за една много специална книжка, която ме накара да се усмихвам толкова широко, че чак устата ме заболя! История за приятелство, любов, сплотеност и нови начала. Всичко полято с обилна доза коледно настроение!

Книгата се разказва за малко момче на име Уилям Тръндал, който живее с обсебения си от Коледа баща! Той дори си е скрил малко коледно дърво в гардероба си, за да може всеки ден като го отваря да се наслаждава на мини елхичката. Дам, той толкова много обича Коледа! Уилям пък е заклет фен на динозаврите. Стаята му е покрита изцяло с всякакви динозавърски неща. Единственото желание, което има за Коледа, е Дядо Коледа да му донесе истински динозавър.

Коледозавърът е най-сладкият динозавър, който може да срещнете. Елфите на Дядо Коледа случайно го откриват надълбоко в леда и веднага бива осиновен от любящия Дядо. Животът на Северния Полюс обаче не е толкова забавен, колкото изглежда и съвсем скоро Коледозавърът започва да се чувства прекалено различен и самотен. Докато една вечер не забърква гигантска каша и попада не къде да е, а в стаята на Уилям.

Историята е толкова красиво написана, а самите герои сякаш оживяват на страниците и читателите стават част от света им. Том Флечър определено е успял да създаде идеалното коледно четиво, което да ви зареди с тонове празнично настроение.

Не си мислете обаче, че това е просто сладка коледна историйка. О не, тя е много повече от това. В книгата се засягат изключително важни теми за нашето съвремие - самотното родителство, децата с увреждания и тормоза от съученици. 

Горещо я препоръчвам, защото знам, че ще сгрее душата ви и ще залепи огромна усмивка на лицето ви! 

Усмивки и панди,

Криси 🐼

Коментари

Популярни публикации